Exkurze v Pivovaru Moravia

15. ledna - 13:00
Kytnerova 403/5, 621 00 Brno

Pokud se občas projdete po Brně v době, když jsou na některém z náměstí trhy, snad ani nejde nevšimnout si stánku Pivovaru Moravia nebo Lucky Bastard. Dva pivovary – jedna firma. Lucky Bastard produkuje čistě svrchně kvašená piva, zato Pivovar Moravia pouze spodně kvašená. Za úspěchem společnosti a těmi stánky na náměstí je ale mnohem víc… abyste vybudovali firmu, musíte mít nápad, promyslet si obchodní strategie a hlavně je za tím spousta dřiny.

Pro zájemce, co se chtěli dozvědět, jak se vaří pivo, co je náplní práce sládka, jaké další profese nacházejí uplatnění v pivovaru nebo se zajímají o ekonomické profese – jak funguje obchod a marketing, jak založit firmu, jsme domluvili velmi zajímavou exkurzi v Pivovaru Moravia a Lucky Bastard v Brně.

Exkurze proběhla ve středu 15. ledna 2020 od 13 hodin v prostorách Pivovaru Moravia na Kytnerově ulici v Brně.

S firmou nás seznámili a o svých profesích, studiu a své vlastní volbě povolání nám povídali hlavní duše pivovaru (sládek a zakladatel v jedné osobě) Jan Grmela a obchodní zástupce společnosti Jakub Chovan. Exkurze byla velmi pestrá, pánové popsali, jak se ke svým povoláním dostali, co na své práci mají rádi a jak vypadá jejich běžný pracovní den. Velmi jim oběma děkujeme.

Přihlášení

Pokud máte zájem se exkurze v pivovaru také zúčastnit, můžete se přihlásit zde, zasláním zprávy přes naše facebookové stránky nebo nám napište na: sylva.stepitova@visc.cz.

Přihlašování bylo ukončeno. Děkujeme za Váš velký zájem. Pro zájemce, na které se nyní nedostalo, připravíme další podobnou exkurzi.

Hodnocení akce

Pokud jste se akce zúčastnili, budeme rádi, pokud nám zde sdělíte své hodnocení.

Děkujeme.

Program

  1. Prezentace společnosti, její postavení na trhu.
  2. Profese, které zde nacházejí uplatnění (z oblasti výroby, marketingu…).
  3. Pozice sládka – jaký je jeho běžný pracovní den, co musí umět, jak se k tomu dostal, co vystudoval…
  4. Ekonomika, marketing společnosti, účast na akcích, budování dobrého jména.
  5. Prohlídka společnosti.
  6. Diskuze.
  7. Závěr, zhodnocení.